Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. 

2. Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on noin 1 - 5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä dermahub.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse verkkokauppa@pr-cosmetic.fi tai puhelimitse
050 446 0835 (ma-pe 9-17)

4. Dermahub.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy dermahub.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta dermahub.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on noin 1 - 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Tuotteen hinta on palvelussa tilaushetkellä oleva hinta. Tuotteen hintaan lisätään valitun toimitustavan mukaiset kulut. 

Suoraan kotiin 7,50€: Paketti kuljetetaan suoraan ovellesi, toimitusajankohdasta sovitaan puhelimitse.

SmartPost pakettiautomaatti 5,90€: Paketti toimitetaan valitsemaasi tai lähimpään SmartPost pakettiautomaattiin. Huom! Turvallisuussyistä tätä toimitustapaa ei voi valita, jos tilaus maksetaan Klarnan kautta. 

Noutopisteeseen 6,00€: Asiakas noutaa paketin häntä lähimmästä Matkahuollon noutopisteestä. Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon, Siwaan, Euromarketiin tai Valintataloon. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä. HUOM! Pakettia säilytetään veloituksetta 4 päivää. Nouda pakettisi viipymättä välttyäksesi säilytysmaksuilta.

Nouto verkkokaupasta 0€: Asiakas noutaa paketin verkkokaupastamme, Ruskeasuolta, Helsingistä. Saat puhelimeesi tekstiviestin, kun paketti on noudettavissa verkkokaupastamme. Nouto arkisin klo 9-17. Osoite: Mannerheimintie 105, 00280, Helsinki.

Lisäys aiempaan tilaukseen 0€:
Tilaus lisätään aiempaan tilaukseen, jonka postimaksut on maksettu. Käytä tätä toimitustapaa vain kun olet unohtanut tilata jotain juuri tekemästäsi tilauksesta. Huom! Lisäys pitää tehdä ennen kello 12 ensimmäisenä mahdollisena toimituspäivänä/samana päivänä kuin ensimmäinen tilaus.

SmartPost Eesti 9,80€: Paketti toimitetaan Eestiin SmartPost pakettiautomaattiin. The package will be delivered to the chosen or closest SmartPost in Estonia.

Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi. 
 
3. Maksutavat


Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Maksun saajana näkyy Klarna AB tai Digital River World Payments.


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja sinetöityjä ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuotteen sinetti on avattu, raukeaa palautusoikeus tuotteiden lisenssiehtojen mukaisesti. Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, on hänen aina ensin otettava yhteyttä kauppiaaseen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vekkokauppa@dermalogica.fi jotta voidaan sopia palautusjärjestelyistä. 

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@pr-cosmetic.fi tai puhelimitse numeroon 050 446 0835 (ma - pe 9.00 - 17.00).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Dermahub.fi / PR-Cosmetic Oy, Mannerheimintie 105, 00280 Helsinki. 

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
Huom! Palautuksen yhteydessä emme maksa takaisin toimituskuluja, paitsi niissä tapauksissa, joissa toimitettu tuote on viallinen tai jos olemme toimittaneet väärän tuotteen. Jos asiakas haluaa muista kun näistä syistä vaihtaa tai palauttaa tilauksen, vähennämme palautuksesta toimituskulut.


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  verkkokauppa@pr-cosmetic.fi tai soittamaan 050 446 0835.


6. Ongelmatilanteet

EU:n uusien (2016) kauppavaatimusten mukaan kuluttajalla on oltava mahdollisuus edulliseen ja puolueettomaan neuvontapalveluun mahdollisissa verkko-ostoksiin liittyvissä ongelmatilanteissa. Ongelmatilanteet on ensisijaisesti pyrittävä ratkaisemaan olemalla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun (verkkokauppa@pr-cosmetic.fi tai puh. 050 446 0835). Jos asiassa ei päästä sopuun, kuluttaja on oikeutettu ottamaan yhteyttä EU:n tarjoamaan Online Dispute Resolution (ODR) palveluun, tässä linkki palvelun sivuille: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


7. Yhteystiedot

PR-Cosmetic Oy
Mannerheimintie 105
00280 HELSINKI

puh. 050 446 0835

sähköposti: verkkokauppa@pr-cosmetic.fi